Skip to content
Sidekix: Project Marketing

Klantcontact dat rust Én resultaat geeft

Wanneer je bedrijf groeit, neemt de complexiteit van klantcontact toe. Meer klanten, meer aanvragen, meer verwachtingen. Het behouden van een uitstekende klantbeleving kan een uitdaging zijn. Maar goed klantcontact is de sleutel tot klanttevredenheid en succes. Wij bij Sidekix geloven dat elk gesprek met jouw klant van onschatbare waarde is.

Herken je dit?

Tevreden klanten zijn een onmisbaar onderdeel van je onderneming, want zonder hen heb je niet de middelen of de motivatie om te doen waar jij het beste in bent. Investeren in de kwaliteit en expertise van jouw klantcontact is daarom essentieel. Maar is dit iets wat je in-house moet houden of juist beter kunt uitbesteden aan een betrouwbare partner?

Wat je ervaart
  • Eerste reactie komt te laat waardoor klanten afhaken

  • Doorlooptijd is onvoorspelbaar en beloftes worden niet gehaald

  • Opvolging lekt weg zonder vast ritme of eigenaarschap

  • Antwoorden zijn niet merkvast en kennis zit in hoofden

  • Veel herstelwerk door lage first time fix en ruis in het proces

wat je verlangT
  • Sneller een eerste antwoord en kortere doorlooptijd

  • Minder herstelwerk en minder escalaties

  • Meer afspraken uit dezelfde instroom

  • Rendement zichtbaar en duidelijke groei

  • En je wilt rust met meetbaar resultaat

Deze helden vertrouwen op ons

Plan een praatje

0
Contactmomenten per jaar
0
Telefoongesprekken in 2025
0
Mails in 2025

JOuw route naar samenwerking

1.

Kennismaken en analyseren

We starten met luisteren. Wat zijn jouw uitdagingen? Wat wil je bereiken? Samen brengen we alles in kaart.
2.

Plan en protocol opstellen

We maken een plan voor de uitbesteding, stemmen de tone of voice af en trainen ons team op jouw merk en processen.
3.

Pilotfase

We starten met een pilot om elkaar beter te leren kennen en de customer experience (CX) direct
goed te krijgen.

4.

Opschalen en optimaliseren

We coachen en trainen ons team continu, evalueren regelmatig en optimaliseren onze processen samen met jou.

5.

Continu verbeteren en samenwerken

We blijven in gesprek en zorgen voor een doorlopende verbetering van klantcontacten, zodat we  altijd perfect kunnen inspelen op de wensen van jouw klanten.