Klantcontact dat rust Én resultaat geeft
Wanneer je bedrijf groeit, neemt de complexiteit van klantcontact toe. Meer klanten, meer aanvragen, meer verwachtingen. Het behouden van een uitstekende klantbeleving kan een uitdaging zijn. Maar goed klantcontact is de sleutel tot klanttevredenheid en succes. Wij bij Sidekix geloven dat elk gesprek met jouw klant van onschatbare waarde is.
Herken je dit?
Tevreden klanten zijn een onmisbaar onderdeel van je onderneming, want zonder hen heb je niet de middelen of de motivatie om te doen waar jij het beste in bent. Investeren in de kwaliteit en expertise van jouw klantcontact is daarom essentieel. Maar is dit iets wat je in-house moet houden of juist beter kunt uitbesteden aan een betrouwbare partner?
Wat je ervaart
Eerste reactie komt te laat waardoor klanten afhaken
Doorlooptijd is onvoorspelbaar en beloftes worden niet gehaald
Opvolging lekt weg zonder vast ritme of eigenaarschap
Antwoorden zijn niet merkvast en kennis zit in hoofden
Veel herstelwerk door lage first time fix en ruis in het proces
wat je verlangT
Sneller een eerste antwoord en kortere doorlooptijd
Minder herstelwerk en minder escalaties
Meer afspraken uit dezelfde instroom
Rendement zichtbaar en duidelijke groei
En je wilt rust met meetbaar resultaat
Deze helden vertrouwen op ons











Plan een praatje
JOuw route naar samenwerking
Kennismaken en analyseren
Plan en protocol opstellen
Pilotfase
We starten met een pilot om elkaar beter te leren kennen en de customer experience (CX) direct
goed te krijgen.
Opschalen en optimaliseren
We coachen en trainen ons team continu, evalueren regelmatig en optimaliseren onze processen samen met jou.
Continu verbeteren en samenwerken
We blijven in gesprek en zorgen voor een doorlopende verbetering van klantcontacten, zodat we altijd perfect kunnen inspelen op de wensen van jouw klanten.