Skip to content

Nationale Postcode Loterij

De Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij) steunen organisaties die werken aan een rechtvaardige en groene wereld.

Al vele jaren zijn wij de sidekick bij de uitvoering van de winnaarscampagnes van de Nationale Postcode Loterij. Wij zorgen ervoor dat het hele proces van het claimen van de prijs tot aan levering thuis zo prettig, snel en efficiënt mogelijk verloopt. Hiervoor maken we gebruik van een geavanceerd en op maat gemaakt campagnemanagement systeem die alle activiteiten regisseert. Ook de uitvoering van deze campagnes wordt grotendeels in-huis bij Sidekix gerealiseerd. Met behulp van de nieuwste digitale drukpersen, couverteermachines, state-of-the-art marketing automation, volautomatische inpakmachines, een eigen distributiecentrum én eigen secure datacenter.  Daarnaast helpen we de Nationale Postcode Loterij met het verwelkomen van nieuwe leden en staan we altijd klaar om waar nodig ondersteuning te bieden op het gebied van klantcontact.

Onze projecten voor Nationale Postcode Loterij

Met de landelijke campagne Vega Favorieten van Albert Heijn, Unilever en de Nationale Postcode Loterij kunnen deelnemers gratis kennismaken met een aantal vegetarische producten. Indien gewenst thuisbezorgd door Sidekix.

Vega Favorieten voor iedereen

‘Winnen doe je bij de Postcode Loterij’, dat weten we natuurlijk allemaal. Maar wist je ook dat deelnemers van de Nationale Postcode Loterij genieten van speciale acties? Via hun persoonlijke pagina hebben zij toegang tot het Absurd Aanbod: kortingen op geselecteerde producten en acties. Een dienst waarvoor Sidekix de volledige fulfilment verzorgt.

Dat is een Absurd Aanbod!

Everything Will Be Alright Tonight. Tenminste, dat is het geval voor winnaars van de Nationale Postcode Loterij die exclusieve toegangskaarten winnen voor TINA – De Tina Turner Musical. En dat niet alleen, want naast kaarten voor deze prachtige show in het Beatrix Theater in Utrecht, worden zij deze avond ook nog eens als echte VIP-gasten ontvangen.

Simply the best met Tina Turner en Sidekix

Met de herintroductie van de spelshow Deal Or No Deal brengt de Nationale Postcode Loterij een van de succesvolste TV programma’s ooit (het format werd destijds verkocht aan 82 landen) weer terug op de buis.

Dealen met Deal Or No Deal

Als trouwe partner van de Nationale Postcode Loterij helpt Sidekix in het succesvol uitvoeren van diverse winnaarscampagnes. Dit betreft niet alleen campagnes met fysieke prijzen, maar ook met onvergetelijke belevenissen. En daar is het Holland zingt Hazes concert er één van.

Belevenissen met bloed, zweet en tranen

In de succesvolle spelshow Miljoenenjacht op SBS 6 staat Linda de Mol de kandidaten bij in hun zoektocht naar het koffertje met daarin de felbegeerde € 5 miljoen. Deelnemers van de Postcode Loterij kunnen meespelen met de Bingo tijdens het finalespel. Bij degene die als eerste een volle bingokaart heeft, staat Winston Gerschtanowitz zondagavond voor de deur met hetzelfde bedrag dat de winnaar in de studio zojuist gewonnen heeft. En om zeker te weten dat dat allemaal op rolletjes verloopt, houdt Sidekix op de achtergrond alle ballen in de lucht.

Postcode Loterij Miljoenenjacht

Goede muziek, een gezellige sfeer en gekoeld bier. Hét recept voor een onvergetelijke avond bij De Vrienden van Amstel LIVE! Dit bekende muziekfestival met avondvullend programma wordt elk jaar gevierd. Nederlandse artiesten en bands komen optreden en maken er samen met de bezoekers één groot feest van. Kaarten voor dit spektakel zijn altijd snel uitverkocht. Het is daarom altijd een extra verrassing voor winnaars van de Nationale Postcode Loterij als zij toegangskaarten hebben gewonnen.

Vrienden van Amstel Live met Sidekix

De Christmas Show is een jaarlijks terugkerend spektakel dat volledig in het teken staat van de kerstperiode. Ieder jaar wordt er een nieuwe, prachtige musical opgevoerd voor winnaars van de Nationale Postcode Loterij. Een populaire winnaarscampagne waarbij Sidekix elk jaar als bondgenoot klaarstaat voor de Nationale Postcode Loterij en hun winnaars.

De Christmas Show met Sidekix

Ken je de Doe Maar Lekker Duurzaam campagne? Als je lid bent van de Postcode Loterij is de kans groot dat je ooit een cadeaukaart t.w.v. € 12,50 hebt ontvangen om een duurzame maaltijd te kopen bij Albert Heijn. En weet je wie ervoor zorgt dat die cadeaukaart bij de juiste mensen wordt bezorgd? Dat zijn wij!

Lekker duurzaam

Een nieuwe wereld gaat open voor gelukkige winnaars van de Nationale Postcode Loterij die kaarten hebben gewonnen voor Disney’s Aladdin de Musical. Een magische show opgevoerd in het AFAS Circustheater in Scheveningen. Sidekix helpt de Nationale Postcode Loterij om niet alleen de musical zelf, maar ook de totaalbeleving onvergetelijk te maken.

Een magische dag in Scheveningen

Al bijna 20 jaar is Eén tegen 100 de kennisquiz van Nederland! Eén tegen 50 is de corona variant van Eén tegen 100. Een ijzersterke formule waarbij één kandidaat het opneemt tegen 49 tegenspelers in het publiek. Een belangrijke succesfactor van deze kennisquiz zit in de voorbereiding, waarbij via kennistests in voorrondes de beste kandidaten worden voorbereid op de TV opnames.

Samen door de voorrondes

Als trouwe bondgenoot en sidekick van de Nationale Postcode Loterij en de VriendenLoterij mogen wij dagelijks duizenden mensen verrassen met een mooie prijs. En wat is er nu leuker dan mensen blij maken?

Winnen doe je met Sidekix