Skip to content

Projecten

Hier zijn wij erg trots op!

Dit hebben wij al gedaan voor andere helden.
Goede muziek, een gezellige sfeer en gekoeld bier. Hét recept voor een onvergetelijke avond bij De Vrienden van Amstel LIVE! Dit bekende muziekfestival met avondvullend programma wordt elk jaar gevierd. Nederlandse artiesten en bands komen optreden en maken er samen met de bezoekers één groot feest van. Kaarten voor dit spektakel zijn altijd snel uitverkocht. Het is daarom altijd een extra verrassing voor winnaars van de Nationale Postcode Loterij als zij toegangskaarten hebben gewonnen.

Vrienden van Amstel Live met Sidekix

De Christmas Show is een jaarlijks terugkerend spektakel dat volledig in het teken staat van de kerstperiode. Ieder jaar wordt er een nieuwe, prachtige musical opgevoerd voor winnaars van de Nationale Postcode Loterij. Een populaire winnaarscampagne waarbij Sidekix elk jaar als bondgenoot klaarstaat voor de Nationale Postcode Loterij en hun winnaars.

De Christmas Show met Sidekix

Als trouwe partner van de Nationale Postcode Loterij helpt Sidekix in het succesvol uitvoeren van diverse winnaarscampagnes. Dit betreft niet alleen campagnes met fysieke prijzen, maar ook met onvergetelijke belevenissen. En daar is het Holland zingt Hazes concert er één van.

Belevenissen met bloed, zweet en tranen

Everything Will Be Alright Tonight. Tenminste, dat is het geval voor winnaars van de Nationale Postcode Loterij die exclusieve toegangskaarten winnen voor TINA – De Tina Turner Musical. En dat niet alleen, want naast kaarten voor deze prachtige show in het Beatrix Theater in Utrecht, worden zij deze avond ook nog eens als echte VIP-gasten ontvangen.

Simply the best met Tina Turner en Sidekix

In de succesvolle spelshow Miljoenenjacht op SBS 6 staat Linda de Mol de kandidaten bij in hun zoektocht naar het koffertje met daarin de felbegeerde € 5 miljoen. Deelnemers van de Postcode Loterij kunnen meespelen met de Bingo tijdens het finalespel. Bij degene die als eerste een volle bingokaart heeft, staat Winston Gerschtanowitz zondagavond voor de deur met hetzelfde bedrag dat de winnaar in de studio zojuist gewonnen heeft. En om zeker te weten dat dat allemaal op rolletjes verloopt, houdt Sidekix op de achtergrond alle ballen in de lucht.

Postcode Loterij Miljoenenjacht

Regel het goed. Regel het voor elkaar. De bekende slogan van DELA had zomaar de onze kunnen zijn.

Luisterend oor voor DELA

Waste no more. Met die slogan is Renewi marktleider op het gebied van afvalinzameling. Als waste-to-product company geeft het 69 procent van het afval een nieuw leven als secundaire grondstof. Renewi verbetert haar klantenservice continu en Sidekix draagt daar al enige tijd een steentje aan bij.

Sidekix ondersteunt Renewi

Voor de bijzondere campagne ‘Voor de gamers’ schakelde KPN ons in om hen te ondersteunen op het gebied van marketingfulfilment. Klanten die voor internet en/of TV van KPN kozen, kregen een jaar lang gratis online gamen bij Playstation Now of Plus én ontvingen een gratis DualShock™4 gamecontroller. En aan de gamers die al gebruik maakten van KPN was ook gedacht: ze konden namelijk een PlayStation 4 winnen!

Gamen met KPN

De Splendid Group uit Hong Kong, een wereldwijd opererende marketingorganisatie, heeft het fulfilment van een aantal campagnes uitbesteed aan Sidekix. Een goede keuze vinden wij.

VAN HOLLAND TOT HONG KONG

Ken je de Doe Maar Lekker Duurzaam campagne? Als je lid bent van de Postcode Loterij is de kans groot dat je ooit een cadeaukaart t.w.v. € 12,50 hebt ontvangen om een duurzame maaltijd te kopen bij Albert Heijn. En weet je wie ervoor zorgt dat die cadeaukaart bij de juiste mensen wordt bezorgd? Dat zijn wij!

Lekker duurzaam

Wat hebben merken als Montel, Piet Klerkx, Brugman, Keukenmaxx, Sanidirect en Keukenconcurrent met elkaar gemeen? Het zijn allemaal bekende en succesvolle formules van De Mandemakers Groep. Bovendien is Sidekix de organisatie die voor al deze merken de leadopvolging verzorgt.

Leadopvolging voor de Mandemakers Groep

Als trouwe bondgenoot en sidekick van de Nationale Postcode Loterij en de VriendenLoterij mogen wij dagelijks duizenden mensen verrassen met een mooie prijs. En wat is er nu leuker dan mensen blij maken?

Winnen doe je met Sidekix

Met 100 jaar kennis, ervaring en vakmanschap is Swiss Sense een begrip in beddenland. Het succes van Swiss Sense heeft ook te maken met de mooie ‘Customer Experience’. Oftewel, hoe zorg je ervoor dat de verwachting van je klanten steeds weer wordt overtroffen? Een uitdaging die wij als sidekick van Swiss Sense graag aangaan.

Klantverwachting overtreffen met Swiss Sense

Hoe activeer je ondernemers in de agrarische en groene sector om hun risico-inventarisatie op orde te brengen? Gezien de hectische ontwikkelingen in deze sectoren, is het lastig om dit op de prioriteitenlijst van ondernemers te krijgen. Maar daar is Sidekix met de oplossing!

Activatiecampagne voor Stigas

Als hoofdsponsor van de eredivisie heeft KPN flink uitgepakt met een leuke inhaakactie; de KPN Transferweken. Tijdens deze campagne wil KPN nieuwe klanten verrassen met leuke cadeaus en een loterij met geweldige prijzen. Dat is een hoop werk en het moet wel goed en op een klantvriendelijke manier gebeuren. Sidekix is erbij!

Sidekix scoort cadeaus bij KPN transferweken

Ter voorbereiding van diverse winnaarscampagnes verzorgt Sidekix regelmatig grote ompakacties. Zo hebben we recent voor Verkade enkele honderdduizenden losse chocoladerepen in verschillende smaken als cadeau omgepakt in verschillende Verkade chocoladeblikken. Om van te smullen zo’n project!

Verwennen voor Verkade

Shimano, onder andere bekend om haar fietsonderdelen, had het originele idee om in het kerstpakket een doosje duurzame Healthy Seas Socks toe te voegen. Om Shimano hierbij te helpen, heeft Healthy Seas Socks ons aangeschakeld om de fulfilment te verzorgen.

Shimano pakketten

Naast de duurzame sokken voor volwassenen maakt Healthy Seas Socks ook duurzame sokken voor kinderen. Om deze kindersokken samen met het bijzondere kinderboek ‘Vriendje van de zee’ op een originele manier te verpakken, schakelde Healthy Seas Socks wederom Sidekix in.

Vriendje van de Zee

Groene Groei en Brabant Woont Slim zijn een samenwerking aangegaan om zoveel mogelijk woningen te verduurzamen. Samen hebben deze organisaties een uitgebreide multichannel marketingcampagne opgezet in samenwerking met een aantal gemeentes in de regio. In een tiental gemeentes is een bedrag gereserveerd per inwoner, dat zij kunnen besteden aan energiezuinige materialen voor in de woning. Voor de complete uitvoering van deze marketingcampagne is Sidekix ingeschakeld als Marketing Fulfilment partner.

Marketing Fulfilment Campagne

Hoe zorg je dat Kroon bier in beeld komt bij de kroegbaas die z’n inkopen voor Carnaval aan het voorbereiden is?

Kroon bier scoren met Carnaval

Onlangs is het Sidekix Contact Center outbound aan de slag gegaan voor GaragePark. Een uitdagende en mooie opdracht voor een bijzonder bedrijf.

Even Garagepark bellen

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.