Skip to content

Projecten

Hier zijn wij erg trots op!

Dit hebben wij al gedaan voor andere helden.
Renewi is marktleider op het gebied van afvalinzameling. Als toonaangevend waste-to-product bedrijf werkt Renewi graag met organisaties die dezelfde normen en waarden delen.

Duurzame kwaliteit voor Renewi

Better coffee, happy days. Dat is het motto van onze nieuwe held en opdrachtgever YesPlease. Gestart in Nederland, met het doel om wereldwijd de koffiewereld te veroveren en mensen te verrassen met eerlijke en duurzaam geproduceerde koffie. YesPlease wordt volop gedronken in het hogere segment waaronder vier- en vijfsterrenhotels in binnen- en buitenland. Met een complete lijn Single Origin koffiesmaken, Nespresso ® compatibles en cold drip coffees voor de consumentenmarkt en het retailkanaal.

Bondgenoot worden bij veroveren koffiemarkt? YesPlease

De kans om één miljoen euro te winnen. Een droom die voor deelnemers van de BankGiro Loterij werkelijkheid kan worden wanneer ze plaatsen winnen voor het tv-programma BankGiro Miljonairs. Al enkele jaren wordt Sidekix als hulplijn ingezet om dit spannende spelprogramma, gepresenteerd door Robert ten Brink, succesvol te maken.

BankGiro Miljonairs

De zee schoonmaken door het produceren van zachte, comfortabele sokken? Dat is geen probleem voor onze helden bij Healthy Seas Socks. In samenwerking met Healthy Seas initiatief duiken zij oude visnetten op om deze vervolgens te transformeren in nylon. Dit nylon wordt gecombineerd met 100% biologisch GOTS katoen om, je raad het al, duurzame sokken te maken! Zo krijgt koraal de kans om te groeien, worden er vissenlevens gespaard en kun jij genieten van mooie sokken!

Onze held op duurzame sokken

Rituals en Swiss Sense: Twee topmerken die elkaar versterken als het gaat om ontspannen en genieten. Aan Sidekix de opdracht om op een bijzondere manier de merkbeleving van Rituals te koppelen aan de Customer Journey van Swiss Sense klanten.

Genieten van Rituals namens Swiss Sense

De Black Friday Deals bij KPN, wie kent ze niet? Ieder jaar organiseert KPN rondom Black Friday een grootschalige actie om met aantrekkelijke diensten en producten consumenten te stimuleren een tv- of internetabonnement af te nemen.

Sidekix deals voor KPN

Hoe zorg je ervoor dat klanten fan blijven van jouw merk? Dat doe je door ze te blijven verrassen met bijzondere momenten en persoonlijke aandacht. Precies daarom heeft Swiss Sense voor haar klanten een speciale geurlijn ontwikkeld, bestaande uit geurstokjes en interieurparfum. Deze geurlijn ontvangen klanten als verrassing of bedankje.

Campagne met een luchtje

KPN is hoofdsponsor van de eredivisie en Official Partner van de edivisie EA SPORTS FIFA 21-competitie en DreamHack Sports Games. Hiervoor produceert KPN meerdere content formats voor de eredivisie community en gameliefhebbers daarbuiten. Dit biedt KPN volop commerciële mogelijkheden om klanten en prospects met marketingacties aan zich te binden. Hiervoor betreedt Sidekix regelmatig het speelveld om KPN met de uitvoering te ondersteunen.

Sidekix passt ook naar KPN

Je medewerkers, klanten of relaties een film cadeau doen zonder dat ze de deur uit hoeven: daar maakt Pathé Thuis samen met Sidekix een feestje van. Hierbij verzorgt Pathé Thuis een prachtig filmaanbod en ontfermt Sidekix zich over de uitvoering: mailing, website, verzending van codes en logistiek. Een perfecte samenwerking tussen held en bondgenoot!

Sidekix brengt Pathé Thuis

Al bijna 20 jaar is Eén tegen 100 de kennisquiz van Nederland! Eén tegen 50 is de corona variant van Eén tegen 100. Een ijzersterke formule waarbij één kandidaat het opneemt tegen 49 tegenspelers in het publiek. Een belangrijke succesfactor van deze kennisquiz zit in de voorbereiding, waarbij via kennistests in voorrondes de beste kandidaten worden voorbereid op de TV opnames.

Samen door de voorrondes

Met de landelijke campagne Vega Favorieten van Albert Heijn, Unilever en de Nationale Postcode Loterij kunnen deelnemers gratis kennismaken met een aantal vegetarische producten. Indien gewenst thuisbezorgd door Sidekix.

Vega Favorieten voor iedereen

Met Healthy Seas Socks red je de zee door heerlijk zachte en comfortabele sokken te kopen. Deze sokken zijn gemaakt van duurzame materialen en met het kopen van deze sokken weet je dat je ook een stukje zee opruimt voor het duurzame initiatief van Healthy Seas Socks. Een mooi initiatief vinden wij bij Sidekix!

Ruim de zee op met Healthy Seas Socks

Ons contactcenter staat altijd voor jou klaar, zowel voor B2B- als B2C-klantcontacten (al spreken we zelf liever over H2H: human to human). Uiteraard verwerken wij klantgegevens in een gestructureerd en geautomatiseerde workflow met realtime en gedetailleerde rapportages. Indien gewenst koppelen we direct aan jouw CRM, zodat je altijd up-to-date bent en marketingacties kunt plannen op actuele klant- en marktgegevens.

Contact Center

De kennis, ervaring en infrastructuur die wij beschikbaar hebben voor kleinere en grote marketingcampagnes leent zich uitstekend voor gepersonaliseerde DM acties. Zowel online als print.

Direct Mail

De e-fulfilment divisie van Sidekix gaat aan de slag voor webwinkel howmanyanimals.com. Een nieuwe, bijzondere opdrachtgever die zich inzet voor de bescherming van bedreigde diersoorten. Van de opbrengst gaat 50 procent direct naar goede doelen als Sea Shepard, The Thin Green Line en Traffic.

How Many Animals kiest voor Sidekix

Als sidekick staan wij al onze opdrachtgevers graag bij met praktische, rechttoe rechtaan ondersteuning. Zo ook voor Adezz, producent van een grote reeks gespecialiseerde producten voor de hoveniers en tuinarchitecten.

In de bres voor Adezz

Wat hebben al deze klanten gemeen? Ze besteden hun e-fulfilment uit bij Sidekix! De kennis, ervaring en infrastructuur die wij beschikbaar hebben voor kleinere en grote marketingcampagnes leent zich uitstekend voor de complete e-fulfilment voor webshops. Zowel B2B als B2C.

Sidekix helpt steeds meer webshops met E-fulfilment

Met titels als Koken & Genieten, Foodies, Auto Review, iCreate en CHIP FOTO magazine timmert F&L Media flink aan de weg met publiekstijdschriften voor echte liefhebbers. Niet alleen met papieren magazines, maar ook met nieuwsbrieven, websites en social media-kanalen.

Een sterk staaltje innovatie voor F&L Media

Met een uitgebreid programma aan unieke en hoogwaardige verzorgingsproducten zoals contactlenzen en verzorgingsvloeistoffen is Oté continu op zoek naar inspiratie, verbetering en vernieuwing.

DM actie voor Oté Optics

Onlangs is het Sidekix Contact Center outbound aan de slag gegaan voor GaragePark. Een uitdagende en mooie opdracht voor een bijzonder bedrijf.

Even Garagepark bellen

Hoe zorg je dat Kroon bier in beeld komt bij de kroegbaas die z’n inkopen voor Carnaval aan het voorbereiden is?

Kroon bier scoren met Carnaval

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.