Skip to content

Projecten waar we trots op zijn!

Dit hebben wij al gedaan voor andere helden.
Tafeltje dekje met Maaltijd Thuis

Tafeltje dekje met Maaltijd Thuis

Wemaron is een sociale onderneming die software bouwt rondom de thema’s: eenzaamheid, mobiliteit en deeleconomie.

De Lokale Bon van Wemaron

‘Chocolate Love A-Fair’

‘Chocolate Love A-Fair’ Tony’s Chocolonely

KPN PRODUCT PLUS BLACK FRIDAY

KPN PRODUCT PLUS BLACK FRIDAY

Jaarlijks kan iedere Nederlander van 18 jaar of ouder stemmen voor de VriendenLoterij Museumprijs. Ieder jaar kiest de vakjury een specifiek thema waarmee een Nederlands museum zich volgens het publiek met een bijzondere prestatie of activiteit onderscheid van anderen. Het thema voor 2022 is: beste buur.

Museumprijs 2022 stemt voor Sidekix

Iedereen heeft wel eens zin om lekker te bingewatchen. En nu wordt dit wel heel erg aantrekkelijk gemaakt voor de relaties van Pathé Thuis. Zeker met hun spectaculaire ‘Binge Bonus’ actie. Zo krijgen zij een mooie korting van Pathé Thuis én een soepele webflow van Sidekix om snel en eenvoudig het speciale aanbod te activeren.

Soepele webflow voor binge bonus

Gezonde koekjes zonder palmolie en geur, kleur- en smaakstoffen gebakken door kansrijke mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Zij pakken hiermee de kans hun plekje op de arbeidsmarkt te heroveren en hun leven weer op orde te krijgen. Dat is in een nutshell de missie van Koeckebackers. Hun heerlijke en eerlijke koekjes zijn ver(s)krijgbaar in de supermarkt, bij diverse horecagelegenheden, bedrijfs- & school-cateraars, via hun eigen webwinkel en worden aangeboden via diverse goede doelen acties en giftings.

Koeckje erbij?

Een populaire ‘Kans op’ campagneflow voor deelnemers van de VriendenLoterij zijn de seizoenkaarten van de Nederlandse Eredivisieclubs. Die grote belangstelling is niet zo vreemd natuurlijk aan de vooravond van de start van de competitie. Iedere VriendenLoterij deelnemer kan zich dan via de officiële VriendenLoterij website inschrijven om kans te maken op 2 seizoenkaarten van zijn of haar favoriete club. Daarbij neemt Sidekix het volledige inschrijvings- en winnaarsfulfilmentproces op zich.

Sidekix faciliteert campagneflow VriendenLoterij ‘Kans op Eredivisie seizoenkaarten’

De Amsterdamse Zomer is een muzikale zomerse belevenis in Amsterdam. Artiesten en bands van eigen bodem, zoals Emma Heesters. Tino Martin, Rene Froger en OG3NE, treden op en er zijn diverse culinaire smaakbelevingen. Dé succesformule voor een gezellig dagje uit. Zeker voor winnaars van de Vriendenloterij die gratis toegangstickets ontvangen. Sidekix verzorgt de volledige communicatieflow om hen een zorgeloze en onvergetelijke dag te bezorgen. Dankzij de Vriendenloterij.

Er zit muziek in de Amsterdamse Zomer

Mailing met cartonwrap voor prachtig "lookbook" Adezz

Internationale mailing lookbook

Stichting Team Alzheimer en de Vriendenloterij werken samen tegen de ziekte van Alzheimer. Winnaars van een nieuwe winnaarscampagne werden verrast met een paar Alzheimer Socks. Dit zijn sokkken die niet alleen modieus zijn, maar ook de ziekte van Alzheimer bespreekbaar maken. Een mooie actie waarbij alle winst naar het Alzheimeronderzoek is gegaan.

Beat Alzheimer met sidekix

Je medewerkers in de sinterklaasperiode verrassen én tegelijkertijd vergeten kinderen in Nederland helpen? Koninklijk Verkade maakt het mogelijk met hun sinterklaasactie. Werkgevers en HR-managers kunnen via deze actie hun personeel verrassen met een heerlijke chocoladeletter. Voor iedere aankoop wordt er namens Koninklijk Verkade een donatie gedaan aan Stichting Het Vergeten Kind.

LETTERlijk leuke actie van Verkade

Werken aan duurzamere woningen in de gemeente Gemert-Bakel; dat is de missie van Led’s Go Green.

Een duurzamer Gemert-Bakel

Met de herintroductie van de spelshow Deal Or No Deal brengt de Nationale Postcode Loterij een van de succesvolste TV programma’s ooit (het format werd destijds verkocht aan 82 landen) weer terug op de buis.

Dealen met Deal Or No Deal

Renewi is marktleider op het gebied van afvalinzameling. Als toonaangevend waste-to-product bedrijf werkt Renewi graag met organisaties die dezelfde normen en waarden delen.

Duurzame kwaliteit voor Renewi

Better coffee, happy days. Dat is het motto van onze nieuwe held en opdrachtgever YesPlease. Gestart in Nederland, met het doel om wereldwijd de koffiewereld te veroveren en mensen te verrassen met eerlijke en duurzaam geproduceerde koffie. YesPlease wordt volop gedronken in het hogere segment waaronder vier- en vijfsterrenhotels in binnen- en buitenland. Met een complete lijn Single Origin koffiesmaken, Nespresso ® compatibles en cold drip coffees voor de consumentenmarkt en het retailkanaal.

Bondgenoot worden bij veroveren koffiemarkt? YesPlease

De kans om één miljoen euro te winnen. Een droom die voor deelnemers van de VriendenLoterij werkelijkheid kan worden wanneer ze plaatsen winnen voor het tv-programma VriendenLoterij Miljonairs. Al enkele jaren wordt Sidekix als hulplijn ingezet om dit spannende spelprogramma, gepresenteerd door Robert ten Brink, succesvol te maken.

VriendenLoterij Miljonairs

De bierwereld is nog nooit zo actief geweest. Wereldwijd zijn brouwerijen aan het experimenteren met verschillende stijlen en smaken. Bierliefhebbers die graag voor nieuwe, uitdagende smaakbelevingen kiezen weten soms niet meer waar ze het zoeken moeten. Voor hen heeft Royal Swinkels Family Brewers de oplossing; Dare to Drink Different. Hét online bierplatform voor fijnproevers en waaghalzen die snel en gemakkelijk nieuwe bieren willen proberen. Als bondgenoot van deze bierheld staat Sidekix klaar om alle webshoplogistiek van Swinkels uit handen te nemen en te zorgen voor een smaakvolle samenwerking.

Dare to Drink Different met Sidekix

De biersector is volop in beweging. Tegenwoordig is er voor ieder moment een passend biertje te vinden. In deze uitgebreide markt is het belangrijk dat, wanneer je een nieuw product introduceert, je dit goed én tactisch doet om het succesvol te maken. Eén van de experts op dit gebied is onze held Royal Swinkels. Want wanneer er door Swinkels een nieuw biertje wordt geïntroduceerd is er niet alleen nagedacht over een goede marketing, maar heeft zij Sidekix om te helpen bij de uitvoering.

Gedurfde smaken met Sidekix

De Efteling is dé ideale plek om met familie of vrienden een lekker dagje weg te dromen. En dat hebben winnaars van een van de winnaarscampagnes van de VriendenLoterij geweten. Zij wonnen gratis toegangskaartjes voor een sprookjesdag in de Efteling. Sidekix stond klaar als magische rechterhand om de winnaarscampagne tot in de kleinste details te ondersteunen.

Een wereld vol wonderen met Sidekix

De zee schoonmaken door het produceren van zachte, comfortabele sokken? Dat is geen probleem voor onze helden bij Healthy Seas Socks. In samenwerking met Healthy Seas initiatief duiken zij oude visnetten op om deze vervolgens te transformeren in nylon. Dit nylon wordt gecombineerd met 100% biologisch GOTS katoen om, je raad het al, duurzame sokken te maken! Zo krijgt koraal de kans om te groeien, worden er vissenlevens gespaard en kun jij genieten van mooie sokken!

Onze held op duurzame sokken