Een TikTok-filmpje dat viraal gaat, kan veel impact hebben. Maar dit geldt ook voor bijzondere mailings. Soms maakt een slim gevouwen en prachtig bedrukte verzenddoos met een leuke attentie meer indruk dan een hypergepersonaliseerde e-mail. Maar is print daarmee een beter instrument dan e-mailmarketing? In het artikel van PRINTmatters vertellen wij je hier graag meer over.
Deel dit bericht
Recente berichten
De onmisbare rol van print bij EK-acties
27 juni 2024
Wederzijds leren met Royal Swinkels
21 mei 2024
Ons Contact Center heeft ISO 18295 wederom behaald!
22 maart 2024
Het succesverhaal van Sidekix en Lantech
7 maart 2024
Opzoek naar een sidekick?
Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep.
Nieuwsbrief
- Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
- Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
- Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.
Gerelateerde berichten
De kracht van de klantkaart
21 augustus 2024
Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol
De onmisbare rol van print bij EK-acties
27 juni 2024
In de aanloop naar én tijdens het EK voetbal hebben grote A-merken in Nederland volop
Wederzijds leren met Royal Swinkels
21 mei 2024
Samen met Dare To Drink Different, hét bierplatform van Royal Swinkels, werken wij al een