Skip to content

Sidekix gastspreker op “Where Marketing Meets Service”

Dit jaarlijkse congres, waar marketeers en serviceleveranciers nieuwe trends en inzichten rond alle touchpoints van de customer journey met elkaar delen, vond plaats op 17 en 18 juni in De Fabrique te Utrecht. Sidekix was voor het eerst van de partij op dit congres, met een presentatie over de wereld achter de uitvoering van marketingcampagnes voor de Goede Doelen Loterijen en andere landelijk bekende merken en organisaties.

We hebben de afgelopen jaren veel expertise opgebouwd om iedere deelnemer of klant een winnaarsgevoel te geven in elke fase van de customer journey. Online, offline en realtime. We gaven daarom een kijkje in keuken bij de uitvoering van marketing- en reclamecampagnes, events en tv-programma’s zoals De weg naar het Miljoen, De KPN Transferweken, Doe maar Lekker Duurzaam en concerten van bekende artiesten. De presentatie werd enthousiast ontvangen, dat smaakt naar meer!

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.