Skip to content

Sidekix in Marketing Tribune

Sidekix wil graag de rol vervullen van perfecte aangever bij de uitvoering van marketing- en reclamecampagnes. CEO van Sidekix Tjeerd Nijenhuis en Manager Business Development Jos Strijbosch vertelden aan vakblad Marketing Tribune over hun ambities.

Door een schat aan ervaring op het gebied van direct mail, fulfilment, e-fulfilment en klantcontact in het eigen contactcenter, wordt hier dagelijks hard aan gewerkt. Hoe wil Sidekix dit realiseren en welke stappen zijn er al ondernomen? Lees het complete verhaal in Marketing Tribune.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.