Skip to content

De Mandemakers Groep gaat verder

Een partij waarbij persoonlijk contact als het ware in de genen zit, is bij de keuken- en badkamermerken van De Mandemakers Groep. Daar vind de aankoopfase uitsluitend plaats gedurende het persoonlijk contact tussen de adviseur en de klant. In de showroom van het betreffende merk. Maar dat persoonlijke contact start al veel eerder bij De Mandemakers Groep. Daarvoor wordt al vele jaren en met succes ons Contact Center ingezet.

Eerst worden de standaard marketingkanalen ingezet om consumenten te verleiden hun interesse in een bepaald keuken- of badkamermerk aan te geven. Van call2actions op de eigen websites, slimme online flows om zelf vast een ontwerp te maken, linkinbio’s op Instagram en commercials tot mailingacties, adverteren en eenvoudige invulkaartjes in de winkels. Vervolgens maken we het persoonlijk. Hoe? Door zelf telefonisch contact op te nemen met de betreffende consument, in een goed gesprek de specifieke klantbehoefte in kaart te brengen en vervolgens in direct overleg een concrete afspraak te regelen met een geschikte adviseur op een voor de betreffende consument prettig tijdstip en locatie in de buurt.
Zoek je ook naar een versnelling in de customer journey van jouw klanten?

Neem dan contact met ons op.

Deel dit bericht

Recente berichten

Opzoek naar een sidekick?

Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep. 

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Sidekix - De kracht van de klantkaart

De kracht van de klantkaart

Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol