Een partij waarbij persoonlijk contact als het ware in de genen zit, is bij de keuken- en badkamermerken van De Mandemakers Groep. Daar vind de aankoopfase uitsluitend plaats gedurende het persoonlijk contact tussen de adviseur en de klant. In de showroom van het betreffende merk. Maar dat persoonlijke contact start al veel eerder bij De Mandemakers Groep. Daarvoor wordt al vele jaren en met succes ons Contact Center ingezet.
Eerst worden de standaard marketingkanalen ingezet om consumenten te verleiden hun interesse in een bepaald keuken- of badkamermerk aan te geven. Van call2actions op de eigen websites, slimme online flows om zelf vast een ontwerp te maken, linkinbio’s op Instagram en commercials tot mailingacties, adverteren en eenvoudige invulkaartjes in de winkels. Vervolgens maken we het persoonlijk. Hoe? Door zelf telefonisch contact op te nemen met de betreffende consument, in een goed gesprek de specifieke klantbehoefte in kaart te brengen en vervolgens in direct overleg een concrete afspraak te regelen met een geschikte adviseur op een voor de betreffende consument prettig tijdstip en locatie in de buurt.
Zoek je ook naar een versnelling in de customer journey van jouw klanten?
Neem dan contact met ons op.