Skip to content

De Mandemakers Groep gaat verder

Een partij waarbij persoonlijk contact als het ware in de genen zit, is bij de keuken- en badkamermerken van De Mandemakers Groep. Daar vind de aankoopfase uitsluitend plaats gedurende het persoonlijk contact tussen de adviseur en de klant. In de showroom van het betreffende merk. Maar dat persoonlijke contact start al veel eerder bij De Mandemakers Groep. Daarvoor wordt al vele jaren en met succes ons Contact Center ingezet.

Eerst worden de standaard marketingkanalen ingezet om consumenten te verleiden hun interesse in een bepaald keuken- of badkamermerk aan te geven. Van call2actions op de eigen websites, slimme online flows om zelf vast een ontwerp te maken, linkinbio’s op Instagram en commercials tot mailingacties, adverteren en eenvoudige invulkaartjes in de winkels. Vervolgens maken we het persoonlijk. Hoe? Door zelf telefonisch contact op te nemen met de betreffende consument, in een goed gesprek de specifieke klantbehoefte in kaart te brengen en vervolgens in direct overleg een concrete afspraak te regelen met een geschikte adviseur op een voor de betreffende consument prettig tijdstip en locatie in de buurt.
Zoek je ook naar een versnelling in de customer journey van jouw klanten?

Neem dan contact met ons op.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.