Skip to content

Direct Mail campagne voor Greenchoice namens Kieszon

Portaal wil graag een steentje bijdragen aan een beter milieu en heeft Greenchoice gevraagd om hiermee te helpen. Greenchoice doet huurders van Portaal een persoonlijk aanbod voor zonnepanelen. Om bewoners te informeren komt Sidekix in beeld.

Als eerste opdracht zal Sidekix naar een groot aantal adressen een ansichtkaart, folder en gepersonaliseerde brief sturen om de huurders te overtuigen om te kiezen voor zonnepanelen. Greenchoice heeft voor elke bewoner bekeken of de woning geschikt is voor het plaatsen van zonnepanelen en wat voor besparing dit op gaat brengen. Hiervoor is een persoonlijk aanbod opgesteld, welke in de brief wordt toegelicht. Een leuke eerste Direct Mail actie voor Greenchoice.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.