Skip to content

Geluk zit in een klein broekje

Dat bewijst onze klant Royal Swinkels Family Brewers maar weer, want sinds deze week is de nieuwe campagne van Bavaria gestart.

Misschien heb je de reclame met Berry van Aerle al eens voorbij zien komen. Ter ere van het EK 88 heeft Bavaria in samenwerking met boxershortmerk Pockies een ‘geluksbroekje’ gemaakt. Dit modieuze item is te scoren bij een 7-pack Bavaria in de supermarkt, zolang de voorraad strekt natuurlijk.

Als sidekick van onze held Swinkels Family Brewers hebben wij tijdens deze campagne niet stilgezeten. Naast de consumentencampagne met het geluksbroekje, had Bavaria namelijk óók een activatiecampagne voor de horeca. Bij deze activatiecampagne heeft Sidekix zichzelf bewezen als onmisbare speler op het gebied van marketing fulfilment.

Met onze kennis en ervaring op het gebied van marketing fulfilment wisten we precies hoe we de juiste voorzet moesten geven die Swinkels Family Brewers nodig had om te scoren. Voor de activatiecampagne richting de horeca wilde onze held namelijk pakketten maken met promotiemateriaal, helemaal in thema van Bavaria en het EK. Zodoende hebben we een deel van het drukwerk uit handen genomen en al het promotiemateriaal verzameld. Vervolgens hebben we het drukwerk en promotiemateriaal samengevoegd tot brievenbuspakketten, om tot slot het gehele logistieke proces te regelen en te verzorgen.

Laat de oranjegekte maar komen!

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.