Skip to content

De Loterijen blijven klanten verrassen met Sidekix

Bij Novamedia – het bedrijf achter de Loterijen – is innovatie de gedeelde waarde die door heel de organisatie wordt omarmt, zowel in het bedenken van prijzen als het zorgen voor een perfecte uitvoering van alle campagnes. Precies om die reden is Sidekix 16 jaar geleden gevraagd om als fulfilment partner aan de slag te gaan voor de Loterijen. Een samenwerking waar we tot op de dag van vandaag erg trots op zijn.

Sidekix heeft als fulfilment partner de taak ervoor te zorgen dat de prijzen die deelnemers via de Loterijen winnen aanvoelen als een feestje. Want als er één ding niet veranderd is in al die jaren, is het de aandacht voor de klant. In een interview met MarketingTribune vertelt Imme Rog, CMO bij Novamedia, meer over het belang van tevreden klanten en over hoe de dynamiek tussen hen en Sidekix helpt om deze visie werkelijkheid te maken. Niet alleen door de beleving rondom de (winnaars)campagnes perfect te maken, maar ook door te zorgen voor een perfecte uitvoering die van begin tot eind geregeld is.

Benieuwd naar wat Imme Rog hier allemaal over vertelt? Je kunt het interview lezen op MarketingTribune.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

NIMA Marketing Day 2021

Een dag vol inspiratie, interactie en spraakmakende merken; dat is NIMA Marketing Day. Op donderdag

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.