Skip to content

De Loterijen blijven klanten verrassen met Sidekix

Bij Novamedia – het bedrijf achter de Loterijen – is innovatie de gedeelde waarde die door heel de organisatie wordt omarmt, zowel in het bedenken van prijzen als het zorgen voor een perfecte uitvoering van alle campagnes. Precies om die reden is Sidekix 16 jaar geleden gevraagd om als fulfilment partner aan de slag te gaan voor de Loterijen. Een samenwerking waar we tot op de dag van vandaag erg trots op zijn.

Sidekix heeft als fulfilment partner de taak ervoor te zorgen dat de prijzen die deelnemers via de Loterijen winnen aanvoelen als een feestje. Want als er één ding niet veranderd is in al die jaren, is het de aandacht voor de klant. In een interview met MarketingTribune vertelt Imme Rog, CMO bij Novamedia, meer over het belang van tevreden klanten en over hoe de dynamiek tussen hen en Sidekix helpt om deze visie werkelijkheid te maken. Niet alleen door de beleving rondom de (winnaars)campagnes perfect te maken, maar ook door te zorgen voor een perfecte uitvoering die van begin tot eind geregeld is.

Benieuwd naar wat Imme Rog hier allemaal over vertelt? Je kunt het interview lezen op MarketingTribune.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.