Skip to content

De Loterijen blijven klanten verrassen met Sidekix

Bij Novamedia – het bedrijf achter de Loterijen – is innovatie de gedeelde waarde die door heel de organisatie wordt omarmt, zowel in het bedenken van prijzen als het zorgen voor een perfecte uitvoering van alle campagnes. Precies om die reden is Sidekix 16 jaar geleden gevraagd om als fulfilment partner aan de slag te gaan voor de Loterijen. Een samenwerking waar we tot op de dag van vandaag erg trots op zijn.

Sidekix heeft als fulfilment partner de taak ervoor te zorgen dat de prijzen die deelnemers via de Loterijen winnen aanvoelen als een feestje. Want als er één ding niet veranderd is in al die jaren, is het de aandacht voor de klant. In een interview met MarketingTribune vertelt Imme Rog, CMO bij Novamedia, meer over het belang van tevreden klanten en over hoe de dynamiek tussen hen en Sidekix helpt om deze visie werkelijkheid te maken. Niet alleen door de beleving rondom de (winnaars)campagnes perfect te maken, maar ook door te zorgen voor een perfecte uitvoering die van begin tot eind geregeld is.

Benieuwd naar wat Imme Rog hier allemaal over vertelt? Je kunt het interview lezen op MarketingTribune.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

VI WK special

Voetbal International brengt een aantal keer per jaar een magazine special uit. In november is

KPN HUIS VAN ORANJE

Samen met je vrienden of familie de wedstrijden van het Nederlands elftal kijken? Dat kan