Skip to content

Boost voor Contact Center van Sidekix en YourVoice

Bij Sidekix werkt het niet volgens het standaard principe ‘u vraagt, wij draaien’, maar wordt er verder gevraagd naar waar de behoeften van de klant nu écht ligt. Want als vakidioten op het gebied van klantcontact is Sidekix niet voor niks de perfecte aangever van top A-merken in Nederland. Een van onze belangrijkste pijlers om deze belofte waar te maken? Een fantastisch Contact Center!

Onze collega’s Hans van der Horst en Linette Jacquemard houden samen het Contact Center van Sidekix en dochterbedrijf YourVoice op de juiste koers naar groei en ontwikkeling. Hans en Linette delen een passie voor klantcontact en hebben hiermee het Contact Center helpen uitgroeien van 8 naar ruim 100 medewerkers. Vandaag de dag inspireren en motiveren collega’s om de beste service voor de klanten te bieden. Benieuwd hoe zij dat samen doen en wat de toekomstplannen zijn voor het Contact Center? Je leest het in hun interview met CustomerFirst.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

NIMA Marketing Day 2021

Een dag vol inspiratie, interactie en spraakmakende merken; dat is NIMA Marketing Day. Op donderdag

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.