Skip to content

Boost voor Contact Center van Sidekix en YourVoice

Bij Sidekix werkt het niet volgens het standaard principe ‘u vraagt, wij draaien’, maar wordt er verder gevraagd naar waar de behoeften van de klant nu écht ligt. Want als vakidioten op het gebied van klantcontact is Sidekix niet voor niks de perfecte aangever van top A-merken in Nederland. Een van onze belangrijkste pijlers om deze belofte waar te maken? Een fantastisch Contact Center!

Onze collega’s Hans van der Horst en Linette Jacquemard houden samen het Contact Center van Sidekix en dochterbedrijf YourVoice op de juiste koers naar groei en ontwikkeling. Hans en Linette delen een passie voor klantcontact en hebben hiermee het Contact Center helpen uitgroeien van 8 naar ruim 100 medewerkers. Vandaag de dag inspireren en motiveren collega’s om de beste service voor de klanten te bieden. Benieuwd hoe zij dat samen doen en wat de toekomstplannen zijn voor het Contact Center? Je leest het in hun interview met CustomerFirst.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.