Skip to content

Boost voor Contact Center van Sidekix en YourVoice

Bij Sidekix werkt het niet volgens het standaard principe ‘u vraagt, wij draaien’, maar wordt er verder gevraagd naar waar de behoeften van de klant nu écht ligt. Want als vakidioten op het gebied van klantcontact is Sidekix niet voor niks de perfecte aangever van top A-merken in Nederland. Een van onze belangrijkste pijlers om deze belofte waar te maken? Een fantastisch Contact Center!

Onze collega’s Hans van der Horst en Linette Jacquemard houden samen het Contact Center van Sidekix en dochterbedrijf YourVoice op de juiste koers naar groei en ontwikkeling. Hans en Linette delen een passie voor klantcontact en hebben hiermee het Contact Center helpen uitgroeien van 8 naar ruim 100 medewerkers. Vandaag de dag inspireren en motiveren collega’s om de beste service voor de klanten te bieden. Benieuwd hoe zij dat samen doen en wat de toekomstplannen zijn voor het Contact Center? Je leest het in hun interview met CustomerFirst.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

VI WK special

Voetbal International brengt een aantal keer per jaar een magazine special uit. In november is

KPN HUIS VAN ORANJE

Samen met je vrienden of familie de wedstrijden van het Nederlands elftal kijken? Dat kan