Skip to content

#NIMAMD: Een campagne maken of kraken

De campagne is bedacht, het idee goed opgezet en de boodschap perfect. Maar wat komt er daarna eigenlijk?

Een vraag waar Sidekix het antwoord op heeft. Want wanneer een klant met een een goede campagne komt, staat Sidekix klaar om te helpen bij het laatste stukje. Sidekix zorgt ervoor dat de details worden geperfectioneerd en de uitvoering tot in de puntjes wordt geregeld. Want dat laatste stukje kan een campagne maken of kraken.

Tijdens NIMA Marketing Day 2021 geeft Sidekix de workshop ‘The devil is in the detail’. Een workshop waarin het Sidekix duo Helma Verdaat en Jochen Mikesz deelnemers laten ervaren dat een succesvolle campagne alleen tot stand kan komen met aandacht voor de details in de uitvoering en nazorg. In de NIMA Marketing Special vertelt het duo meer over de workshop en de boodschap die zij over hopen te brengen.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Plastic Card verdubbelt

Klantenkaarten, credit cards, tegoedkaarten, ledenkaarten, loyalty cards, vip cards. Ondanks allerlei handige apps puilt onze

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.