Skip to content

Consumentenacties van KPN

2018 - heden
KPN weet wat er speelt in de markt. Waar mensen behoefte aan hebben en hoe klanten voor zich te winnen. KPN wil mensen namelijk vooruit helpen. En ze verbinden met elkaar en met een duurzame toekomst.  Zijn ze eenmaal klant bij KPN geworden? Dan moeten ze ook voelen dat ze de juiste keuze hebben gemaakt. En daar helpt Sidekix bij.

Hoe we dit doen? Door te helpen bij de praktische uitvoering van marketingcampagnes en webshoplogistiek. Met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we voor klantcontact met impact. We stellen ons daarbij dienstbaar op. In de basis betekent dit een sterke communicatie en goede verbinding tussen Sidekix en KPN. Als we weten welk aanbod een klant heeft gekozen en welk product er moet worden verwerkt kunnen we de klant op een persoonlijke manier welkom heten. De welkomstbrief en het product worden samen duurzaam verpakt en dezelfde dag met een track & trace verzonden. Bij grote producten als de 32-inch Philips Smart TV wordt dit met de eigen verpakkingsdoos gedaan, voor kleine producten als de Apple AirPods wordt onze CMC Cartonwrap gebruikt.

En dat is niet alles. Elke consumentenactie vraagt immers om een andere aanpak, waardoor flexibiliteit onmisbaar is voor succes. We staan altijd klaar om te helpen waar het nodig is. Denk aan het maken van een gebruikelijke responssite in huisstijl van KPN met betaalmodules, het bieden van extra ondersteuning van de klantenservice of het uitvoeren van een extra direct mail actie. Zo brengen we samen met KPN iedereen vooruit.

Heb je ook een sidekick nodig?