Skip to content
2017

Genieten van Rituals namens Swiss Sense

Rituals en Swiss Sense: Twee topmerken die elkaar versterken als het gaat om ontspannen en genieten. Aan Sidekix de opdracht om op een bijzondere manier de merkbeleving van Rituals te koppelen aan de Customer Journey van Swiss Sense klanten.

Dat deden we door op onverwachte momenten en bij bepaalde aankopen Swiss Sense klanten te verrassen met een attentie vol Rituals producten. Zo zorgde we voor een perfecte joint promotion. Iedere attentie werd door Sidekix afgestemd op de gegevens van de klant, zodat iedere attentie uniek was. Lastig wanneer je rekening moet houden met verschillende variabelen zoals taal, tekstuele boodschap en aankoopplek? Niet voor Sidekix! Wij hebben ons ontfermt over de gehele uitvoering en logistiek. We zorgde dat alles in huisstijl van Swiss Sense werd opgemaakt. Alle persoonlijke kaarten werden door ons in één run geprint en door middel van onze CMC Smartmailer samen met de Rituals producten in een speciaal ontwikkelde verzendverpakking gedaan. Vervolgens werden de pakketten door ons vanuit ons magazijn naar vier verschillende landen verzonden. Zo had iedere klant van Swiss Sense naast ultiem slaapcomfort ook nog eens een fantastische klantbeleving.

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.