Online bier verkopen is niets nieuws voor Swinkels Family Brewers. Met name het B2B-kanaal met directe horecaklanten en groothandels bestelt al jaren online. De laatste jaren neemt ook de online bierverkoop direct aan consumenten (B2C) een grote vlucht. Ook bij Swinkels Family Brewers. Een kanaal met hoge eisen op het gebied van snelheid, verpakking en leverbetrouwbaarheid. Tijd voor een gespecialiseerde partner. Tijd voor Sidekix. Na een aantal succesvol verlopen proefprojecten wordt de samenwerking tussen Swinkels Family Brewers en Sidekix nu structureel ingericht. John Mouthaan, Hoofd Digital Marketing & e-Commerce bij Swinkels Family Brewers legt waarom deze keuze is gemaakt. Lees hier het interview in Twinkle .
Deel dit bericht
Recente berichten
De onmisbare rol van print bij EK-acties
27 juni 2024
Wederzijds leren met Royal Swinkels
21 mei 2024
Ons Contact Center heeft ISO 18295 wederom behaald!
22 maart 2024
Opzoek naar een sidekick?
Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep.
Nieuwsbrief
- Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
- Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
- Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.
Gerelateerde berichten
De kracht van de klantkaart
21 augustus 2024
Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol
De onmisbare rol van print bij EK-acties
27 juni 2024
In de aanloop naar én tijdens het EK voetbal hebben grote A-merken in Nederland volop
Wederzijds leren met Royal Swinkels
21 mei 2024
Samen met Dare To Drink Different, hét bierplatform van Royal Swinkels, werken wij al een