Skip to content

CLOUDPILLO STOOMT DOOR

Lars van der Wijst (20 jaar) en Jens Timmers (21 jaar) zijn twee jonge ondernemers die met hun bedrijf Cloudpillo als een raket de markt proberen te veroveren. Samen zijn ze eigenaar van het bedrijf dat ondertussen 16 medewerkers telt en nog altijd groeiende is. In korte tijd heeft Cloudpillo al meer dan 60.000 kussens verkocht en nu gaan ze met een compleet beddengoed assortiment de markt nog verder veroveren.

Cloudpillo heeft het assortiment uitgebreid met nieuwe producten zoals een matras, een topper en een boxspring. Bij de introductiecampagne is Sidekix ingeschakeld voor de uitvoering van de papieren mailing richting de klanten. Om de online marketing een extra boost te geven heeft er een DM-campagne plaatsgevonden die veel bestellingen uit het nieuwe assortiment heeft opgeleverd.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

VI WK special

Voetbal International brengt een aantal keer per jaar een magazine special uit. In november is

KPN HUIS VAN ORANJE

Samen met je vrienden of familie de wedstrijden van het Nederlands elftal kijken? Dat kan

TERUGBLIK ART-INN 2022

Kleurrijke schilderijen, handgemaakte meubels, vrolijke knuffeldieren en artistieke werken: er was van alles te zien tijdens de 7de Art-Inn van Noble-Art!