Skip to content

Hoera, twee nieuwe ISO-certificeringen!

Onze collega’s werken iedere dag hard om de beste bondgenoot te zijn voor onze opdrachtgevers. Het Sidekix Contact Center en YourVoice zijn hierin geen uitzondering. Onze Call Agents staan dag in, dag uit de klanten van opdrachtgevers op de juiste manier te woord. Dit doen ze door gerichte service, kwaliteit en inzet te combineren tot excellent klantcontact.

Gecertificeerde klantenservice
Om onze excellente klantenservice onafhankelijk aan te kunnen tonen, zijn onze contact centers door LRQA geaudit. De auditor van LRQA heeft getoetst of we voldoen aan de strenge normen van ISO 18295. En met succes, want zowel het Sidekix Contact Center als YourVoice hebben naar aanleiding van de audit het ISO 18295 certificaat ontvangen! Dit maakt Sidekix en YourVoice het zevende en achtste contact center waaraan dit certificaat is toegekend.

ISO 18295
In tegenstelling tot ISO 27001 en ISO 9001 gaat dit ISO-certificaat niet over managementsystemen, maar over service provision. Het is een verdiepingsslag met betrekking tot de dienstverlening van contact centers. Hiermee tonen we aan dat er zowel bij Sidekix als YourVoice uitstekende klantenservice wordt geleverd. En daar zijn we trots op!

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.