Skip to content

In gesprek met slaapspecialist Swiss Sense en Sidekix.

“Ambassadeurs maken door het verrassingseffect.” Een opdracht die voor Sidekix op het lijf is geschreven. Swiss Sense is al langere tijd een bekende naam bij Sidekix, zo hebben we al diverse opdrachten mogen uitvoeren voor deze slaapspecialist. En toen kwam deze vraag: ‘We willen dat onze klanten minstens 10 jaar lang fan van ons blijven, hoe kunnen jullie ons helpen?’

SEen leuke en uitdagende opdracht waarmee we graag aan de slag gingen. Het resultaat was een persoonlijk en verrassend brievenbuspakketje in 16 verschillende varianten in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. MarketingTribune schreef een leuk artikel over de samenwerking tussen ons en Swiss Sense.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Karton krijgt een tweede leven met Sidekix!

Sidekix streeft naar energiezuinige en milieuvriendelijke (productie)processen voor onze helden en opdrachtgevers. Toen de Udense toneelvereniging ‘Theater Naat Piek’ ons benaderde met de vraag of wij hen konden voorzien van kwaliteitskarton wilde we graag helpen om karton een tweede leven te geven.

We brengen energie naar NIMA Marketing Day 2022!

Een energiek en veerkrachtig werkend Nederland. Dat is de missie van TopState. Samen met Sidekix staat TopState op donderdag 16 juni in DeFabrique in Utrecht tijdens de NIMA Marketing Day 2022 om de workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk’ te verzorgen.