Skip to content

In gesprek met slaapspecialist Swiss Sense en Sidekix.

“Ambassadeurs maken door het verrassingseffect.” Een opdracht die voor Sidekix op het lijf is geschreven. Swiss Sense is al langere tijd een bekende naam bij Sidekix, zo hebben we al diverse opdrachten mogen uitvoeren voor deze slaapspecialist. En toen kwam deze vraag: ‘We willen dat onze klanten minstens 10 jaar lang fan van ons blijven, hoe kunnen jullie ons helpen?’

SEen leuke en uitdagende opdracht waarmee we graag aan de slag gingen. Het resultaat was een persoonlijk en verrassend brievenbuspakketje in 16 verschillende varianten in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. MarketingTribune schreef een leuk artikel over de samenwerking tussen ons en Swiss Sense.

Deel dit bericht

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

VI WK special

Voetbal International brengt een aantal keer per jaar een magazine special uit. In november is

KPN HUIS VAN ORANJE

Samen met je vrienden of familie de wedstrijden van het Nederlands elftal kijken? Dat kan