Skip to content
Sidekix Zorgzaam KlantContact Center

Klantonderzoek

Het meten van de klanttevredenheid is belangrijk voor ieder bedrijf. Waarom? Omdat klanttevredenheid de kern is. Niet alleen het begrijpen van de behoeften van de klant, maar ook de verwachtingen en ervaringen is essentieel wanneer je aan de verwachtingen van jouw klanten wilt voldoen. Bij Sidekix weten wij dat het uitvoeren van een grondig klanttevredenheidsonderzoek van enorme waarde is voor jouw bedrijf. Het leidt namelijk altijd tot waardevolle inzichten waardoor jouw bedrijf zich kan blijven ontwikkelen.

Vraag een offerte aan

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

WHITEPAPER CONTACT CENTER

Tevreden klanten zijn een onmisbaar onderdeel van je onderneming, want zonder hen heb je niet de middelen of de motivatie om te doen waar jij het beste in bent. Investeren in de kwaliteit en expertise van jouw klantcontact is daarom essentieel. Maar is dit iets wat je in-house moet houden of juist beter kunt uitbesteden aan een professionele partner? In onze nieuwste Whitepaper helpen we jou het antwoord te vinden!

* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.

Whitepaper Contact Center Sidekix - Excellent klantcontact voor jouw onderneming

“SIDEKIX VERDIEPT ZICH VOLLEDIG IN JE ORGANISATIE. HET VOELT ALSOF JE SAMENWERKT MET COLLEGA’S IN PLAATS VAN EEN LEVERANCIER." KRIJN SMITS, SENIOR INKOPER PRIJZEN, GOEDE DOELEN LOTERIJEN

Belang van een klantonderzoek

Een klanttevredenheidsonderzoek maakt het mogelijk om de tevredenheid van jouw klanten te meten. Aan de hand van een vragenlijst of enquête wordt in beeld gebracht hoe tevreden klanten zijn over jouw bedrijf, maar ook over jouw producten, diensten én de klantenservice. Is een klant ergens minder tevreden over? Dit wordt direct gesignaleerd. Aan de hand van de inzichten die uit de vragenlijst of enquête komen, worden de zwakke punten en pijnpunten geïdentificeerd. Hierdoor wordt het mogelijk om hierop te reageren.

Natuurlijk gaat het in een klanttevredenheidsonderzoek niet alleen om positief en negatief. Het draait ook om het verzamelen van feedback en suggesties. Het actief luisteren naar deze punten levert gegarandeerd waardevolle inzichten op. Hiermee wordt het mogelijk om aan de behoeften en verwachtingen van klanten te voldoen.

Bij Sidekix hebben wij een ervaren en deskundig call center. Al onze medewerkers zijn getraind in het succesvol uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken. Bij ieder contact dat plaatsvindt met een klant, staat klantgerichtheid centraal. Daarnaast zijn al onze medewerkers intensief opgeleid en beschikken zij o.a. over het speciaal voor customer contact centers ontwikkelde ISO 18295 certificaat.

Krachtig instrument

Een klanttevredenheidsonderzoek is dus een krachtig instrument wanneer je de tevredenheid van jouw klanten wilt verbeteren, verbeterpunten wilt identificeren en de relatie met jouw klanten te verbeteren. Vooral wanneer je werkt met een contact center dat de tijd neemt voor iedere klant en  iedere klant met veel geduld, vriendelijkheid en kennis van zaken verder helpt. En precies daarvoor ben je bij ons aan het juiste adres.

Adviesgesprek

Wil je meer weten over het laten uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek? Of ben je benieuwd naar hoe wij jou verder kunnen helpen op het gebied van klantcontact? Vraag gerust een vrijblijvend adviesgesprek aan met een van onze experts door te mailen naar contact@sidekix.nl.

JE KLANTCONTACT VOLLEDIG OF GEDEELTELIJK UITBESTEDEN? VRAAG DAN SNEL EEN OFFERTE AAN.

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.