Skip to content

Klantenservice

Laat je klantcontact jouw groei versnellen

Wanneer je bedrijf groeit, neemt de complexiteit van klantcontact toe. Meer klanten, meer aanvragen, meer verwachtingen. Het behouden van een uitstekende klantbeleving kan een uitdaging zijn. Maar klantcontact is de sleutel tot klanttevredenheid en succes. Wij bij Sidekix geloven dat elk gesprek met jouw klant van onschatbare waarde is. 
Wij zorgen ervoor dat jouw klanten altijd het gevoel hebben dat ze gehoord worden en bieden hen de service die ze verdienen. Met de zorg, ervaring en expertise die we zelf zo belangrijk vinden.

Onze bewezen aanpak in 5 heldere stappen

NEEM CONTACT MET ONS OP

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

WHITEPAPER CONTACT CENTER

Tevreden klanten zijn een onmisbaar onderdeel van je onderneming, want zonder hen heb je niet de middelen of de motivatie om te doen waar jij het beste in bent. Investeren in de kwaliteit en expertise van jouw klantcontact is daarom essentieel. Maar is dit iets wat je in-house moet houden of juist beter kunt uitbesteden aan een professionele partner? In onze nieuwste Whitepaper helpen we jou het antwoord te vinden!

* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.

Whitepaper Contact Center Sidekix - Excellent klantcontact voor jouw onderneming

“SIDEKIX VERDIEPT ZICH VOLLEDIG IN JE ORGANISATIE. HET VOELT ALSOF JE SAMENWERKT MET COLLEGA’S IN PLAATS VAN EEN LEVERANCIER." KRIJN SMITS, SENIOR INKOPER PRIJZEN, GOEDE DOELEN LOTERIJEN

KLANTTEVREDENHEID

Je kunt dus wel zeggen dat klantenservice van essentieel belang is, omdat klanttevredenheid dé sleutel is tot binding en loyaliteit. Een goede klantenservice zorgt niet alleen voor positieve ervaringen, maar zorgt er ook voor dat klanten jouw bedrijf aanbevelen bij anderen. Bovendien is de reputatie van jouw bedrijf van onschatbare waarde. Een klantenservice pakt problemen direct aan, waardoor er snel kan worden gehandeld en het imago van jouw bedrijf wordt beschermd.

WAAROM WIJ JOUW KLANTENSERVICE PERFECT KUNNEN OVERNEMEN

Bij Sidekix weten wij hoe belangrijk het is om een klant op de juiste manier te woord te staan. Daarom hebben wij alleen maar gekwalificeerde professionals in dienst die continu gecoacht en getraind worden. Bovendien beschikt ons contact center over een certificaat dat speciaal voor customer contact centers is ontwikkeld, namelijk: ISO 18295.

Onze diensten zijn efficiënt én schaalbaar. Hierdoor kun jij je focussen op kerntaken, terwijl wij de klantenservice verzorgen. Daarnaast kunnen wij ook follow ups, een klanttevredenheidonderzoek, patiëntenzorg of outsourcing voor onze rekening nemen. Of je dit nu wenst tijdens piekmomenten of liever hebt dat wij deze  dagelijkse taak volledig overnemen: wij staan voor je klaar.

Jouw Sidekick

Mogen wij jouw sidekick zijn op het gebied van klantenservice? Of wil je liever eerst even kennismaken met ons? Vraag dan vrijblijvend een offerte of adviesgesprek aan door te mailen naar contact@sidekix.nl.

JE KLANTCONTACT VOLLEDIG OF GEDEELTELIJK UITBESTEDEN? VRAAG DAN SNEL EEN OFFERTE AAN.

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.