Repackaging
Repackaging – het opnieuw verpakken van producten. Niet alle goederen kunnen namelijk snel en eenvoudig weer verstuurd worden naar de klant. In sommige gevallen is het nodig dat een zending opnieuw wordt verpakt. Dit kan meerdere redenen hebben. Zo is dit ideaal wanneer er een nieuwe productverpakking is ontwikkeld, maar ook wanneer een bulkverpakking moet worden opgesplitst in consumentenverpakkingen. In dit geval wordt de originele verpakking vervangen of aangepast.
E-FULFILMENT iets voor jou?
WHITEPAPER DIRECT TO CONSUMER
Het D2C e-commercelandschap biedt B2B-bedrijven de mogelijkheid om op nieuwe manieren meer uit hun strategie te halen. Benieuwd hoe jij succesvol D2C kunt omarmen binnen je eigen businessmodel? In onze nieuwste whitepaper geven we je de handvatten die je nodig hebt.
* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.
“HEERLIJK DAT ONZE WENSEN CENTRAAL STAAN EN WE NIET IN DE PROCESSEN VAN DE ANDER WORDEN GEPERST. DAT MAAKT DAT WE MET EEN GERUST GEVOEL HET BELANGRIJKE CONTACT MET DE KLANT KUNNEN UITBESTEDEN.” DAVE VAN DEN BERG, MANAGER KLANTRELATIES VOETBAL INTERNATIONAL (VI)
HET VOORDEEL VAN REPACKAGING
Het ompakken van producten wordt vaak gedaan bij bijvoorbeeld drank en geneesmiddelen. Waarom? Omdat deze vaak als bulkverpakking worden ingekocht en merken dit wel onder zijn of haar eigen naam willen verkopen. Daarnaast biedt repackaging vaak een toegevoegde waarde omdat op dit moment de extra bescherming kan worden toegevoegd voor transport én ook een aantrekkelijke presentatie kan worden gecreëerd voor de klant. Repackaging stelt je dus in staat om jouw product professioneel én efficiënt te verpakken. Niet alleen wordt de merkreputatie hierdoor verbeterd: ook de klanttevredenheid zal stijgen.
OMPAKKEN DOOR SIDEKIX
Of het nu gaat om het bundelen van meerdere producten tot één pakket, het opnieuw verpakken van producten waarvan de verpakking is beschadigd of het aanpassen van een verpakking omdat deze seizoensgebonden is: bij Sidekix regelen wij het voor je.
Repackaging is overigens ook enorm effectief wanneer het aankomt op het verbeteren van de logistieke efficiëntie. Het biedt namelijk de mogelijkheid om producten te verpakken in een verpakking die beter past bij gewenste verzendmethoden. Hierdoor kunnen kosten worden bespaard en wordt duurzaam verzenden mogelijk, met minder vulmateriaal én CO2-uitstoot.
Adviesgesprek aanvragen
Natuurlijk willen wij bij Sidekix niets liever dan jou een probleemloze ervaring bieden. Daarom bieden wij, naast repackaging, een breed pallet aan aanvullende diensten waarmee we jouw e-fulfilment samen extra impact kunnen geven. Daarnaast wordt de manier waarop wij jouw producten ompakken volledig aan jouw aangepast. Hierdoor weten wij zeker dat wij kunnen voldoen aan jouw specifieke behoeften en wensen.
Wil je meer weten over de mogelijkheden wat betreft repackaging? Of ben je benieuwd wat er mogelijk is voor jouw bedrijf? Neem gerust contact met ons op door te mailen naar contact@sidekix.nl