Skip to content

Sidekix: zorgzaam klantcontact

Laat je klantcontact jouw groei versnellen

Jouw klanten verdienen persoonlijke aandacht, jij de ruimte om te groeien

Wanneer je bedrijf groeit, neemt de complexiteit van klantcontact toe. Meer klanten, meer aanvragen, meer verwachtingen. Het behouden van een uitstekende klantbeleving kan een uitdaging zijn. Maar goed klantcontact is de sleutel tot klanttevredenheid en succes. Wij bij Sidekix geloven dat elk gesprek met jouw klant van onschatbare waarde is.

Wij zorgen ervoor dat jouw klanten altijd het gevoel hebben dat ze gehoord worden en bieden hen de service die ze verdienen. Met de zorg, ervaring en expertise die we zelf zo belangrijk vinden.

SAMEN VOOR DE BESTE SERVICE

Bij Sidekix mogen we al jaren het klantcontact verzorgen voor organisaties in uiteenlopende branches: van maaltijdservices tot zorginstellingen, van sportclubs tot goede doelen. Wat deze organisaties gemeen hebben? Ze zochten een partner die klantcontact écht serieus neemt. Een sidekick die:

  • Zich verdiept in de organisatie en haar klanten, leden of patiënten.
  • Niet werkt met vaste scripts, maar luistert en handelt
  • Inbound én outbound klantcontact professioneel oppakt
  • Gaat voor duurzame relaties in plaats van snelle winst
  • First Time Fix belangrijk vindt en herhaalverkeer minimaliseert
  • Werkt met een team dat voelt én functioneert als onderdeel van hun eigen organisatie
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Je klantcontact uitbesteden voelt soms als je kind voor het eerst naar de crèche brengen. Bij Sidekix doen we alles samen. Wij zijn jouw Sidekick, de ogen en oren van jouw organisatie.

Betrokken, Betrouwbaar en Betekenisvol

Weinig verloop, veel ervaring

Onze medewerkers blijven lang bij ons. Dat betekent: stabiliteit, opgebouwde kennis en betere gesprekken.

SERVICE BOVEN SALES

Wij duwen geen energiecontracten door de telefoon. Onze outbound-aanpak is gebaseerd op interesse, behoefte en relatie. Geen druk. Wel resultaat.

MULTI-INZETBARE TEAMS

Onze agents worden gefaseerd opgeleid en zijn breed inzetbaar met aandacht voor je merk, doelgroep en processen.

VEILIG EN PROFESSIONEEL

We werken volgens ISO 18295 (klantcontact) en ISO 27001 (informatiebeveiliging). Je kunt dus met een gerust hart jouw klantdata aan ons toevertrouwen.

Deze helden vertrouwen op ons

KLANTCONTACT UITBESTEDEN:
DE JUISTE KEUZE VOOR JOUW ORGANISATIE?

Je groeit. De vragen nemen toe. En de druk op je team ook.

Als klantcontact niet meer vanzelf gaat, rijst de vraag: houden we het in eigen hand, of schakelen we hulp in? In deze whitepaper vind je inzichten, praktijkervaringen en een cijfers om uiteindelijk de juiste keuze te maken gebaseerd op jouw situatie.

* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.