Skip to content
Sidekix Direct Mail Machines

Follow-Up

Maak jij in jouw direct mailcampagnes nog geen gebruik van follow ups? Dan is het hoog tijd om daar verandering in te brengen. Een follow up is een essentiële stap binnen jouw customer journey. In feite is het een mailtje of telefoontje dat volgt op eerder klantcontact en zorgt voor veel meer betrokkenheid.

Een eerste indruk is belangrijk, toch? Dit is ook het geval bij direct mail. Een follow up vormt in dit geval de eerste indruk van een klant en draagt bij aan het versterken van de klantrelatie. Door klanten actief te benaderen, te bedanken, herinneren of te voorzien van nuttige informatie, herinner je hen aan het voorgaande contact. De toon waarop je communiceert in jouw follow-up blijft hangen en helpt mee met het creëren van een beeld van jouw organisatie of bedrijf.

Natuurlijk is het belangrijk dat je een klant kunt herkennen, kunt koppelen aan een e-mailadres of telefoonnummer én toestemming hebt om de klant te mogen mailen. In principe kun je een follow up inzetten op basis van het gedrag in een mailing of het ontbreken ervan.

Direct mail iets voor jou?

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Specificaties

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

WHITEPAPER DIRECT MAIL

Direct Mail is een populair marketing tool die ook tussen het online geweld zijn plek in de middelenmix weet te behouden. En terecht, want het gebruik van Direct Mail heeft bewezen een positief effect te hebben op je conversie. Tenminste, als je het goed inzet. Om je hierbij te helpen delen we in deze Whitepaper onze kennis over Direct Mail met jou, zodat jij de juiste handvatten hebt voor het realiseren van de perfecte Direct Mail.

* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.

Whitepaper Direct Mail Sidekix

"WAT IK HEEL PRETTIG VIND AAN SIDEKIX IS HUN OOG VOOR DETAIL EN HUN EXTREME KLANTGERICHTHEID. ZE ONDERSTEUNEN ONS ECHT PERSOONLIJK DOOR ALTIJD MEE TE DENKEN, ALTIJD TOPSERVICE TE LEVEREN.” JOEY JANSSEN, DIRECTOR CUSTOMER EXPERIENCE SWISS SENSE

HET BELANG VAN GOEDE FOLLOW UPS

Door een follow up in te zetten binnen direct mail zorg je er dus voor dat jouw boodschap niet wordt vergeten. Het inzetten van opvolging is écht een krachtige manier om de klantrelatie te versterken, klantbehoud te bevorderen en jouw conversie te verhogen. Bij Sidekix weten wij dit als geen ander en daarom helpen wij je graag met het onderhouden van excellent klantcontact. Ons contact center beschikt niet voor niets over het ISO 18295 certificaat, wat speciaal voor customer contact centers is ontwikkeld.

Wat onze aanpak is? Voornamelijk een persoonlijke én actieve follow up aan de hand van verschillende touchpoints: een telefoongesprek, live chat, service call en enquête. Bovendien zorgen we met voortgangsrapportages en analyses van klant- en prospectdata voor een effectieve opvolging en retentie van klanten.

JOUW DIRECT MAILCAMPAGNE VERBETEREN?

Wil jij jouw direct mailcampagne verbeteren door een krachtige follow up toe te voegen en direct resultaat te boeken? Wij laten je graag ervaren wat een op maat gemaakte aanpak voor jouw bedrijf betekent en op welke manieren wij je kunnen helpen.

Adviesgesprek

Als marketing fulfilment expert met ruim 15 jaar aan ervaring zijn wij een belangrijke sidekick voor veel bedrijven. Waar je ook hulp bij nodig hebt: wij regelen voor de perfecte uitvoering wanneer het aankomt op fulfilment, e-fulfilment en direct mail. Daarnaast is ons contact center ervaren in professioneel klantcontact. Ben je benieuwd hoe wij jou kunnen helpen? Vraag gerust vrijblijvend een adviesgesprek aan met een van onze experts door te mailen naar contact@sidekix.nl.

DIRECT MAIL OFFERTE AANVRAGEN?

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Specificaties

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.