Skip to content
Sidekix Zorgzaam KlantContact Center

Klantenservice

Ieder contactmoment met de klant is een bijzonder moment, vooral wanneer het gaat om klantenservice. Of het nu gaat om het stellen van vragen, het maken van afspraken of het melden van storingen: veel bedrijven worden heel wat afgebeld op een dag. Natuurlijk wil je geen belletje missen, maar wij begrijpen het dat je niet altijd tijd of medewerkers genoeg kunt hebben om iedereen te woord te staan. En dat is precies waar wij in beeld komen als jouw sidekick.

Bij Sidekix geloven wij in de kracht van uitstekende klantenservice. Een bedrijf bloeit wanneer de klanten tevreden zijn, vragen snel worden opgelost én contact probleemloos verloopt. Door kernwaarden door te laten vloeien in onder andere klantenservice en dit om te zetten tot actie behaal je uiteindelijk de beste resultaten.

Vraag een offerte aan

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

WHITEPAPER CONTACT CENTER

Tevreden klanten zijn een onmisbaar onderdeel van je onderneming, want zonder hen heb je niet de middelen of de motivatie om te doen waar jij het beste in bent. Investeren in de kwaliteit en expertise van jouw klantcontact is daarom essentieel. Maar is dit iets wat je in-house moet houden of juist beter kunt uitbesteden aan een professionele partner? In onze nieuwste Whitepaper helpen we jou het antwoord te vinden!

* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.

Whitepaper Contact Center Sidekix - Excellent klantcontact voor jouw onderneming

“SIDEKIX VERDIEPT ZICH VOLLEDIG IN JE ORGANISATIE. HET VOELT ALSOF JE SAMENWERKT MET COLLEGA’S IN PLAATS VAN EEN LEVERANCIER." KRIJN SMITS, SENIOR INKOPER PRIJZEN, GOEDE DOELEN LOTERIJEN

KLANTTEVREDENHEID

Je kunt dus wel zeggen dat klantenservice van essentieel belang is, omdat klanttevredenheid dé sleutel is tot binding en loyaliteit. Een goede klantenservice zorgt niet alleen voor positieve ervaringen, maar zorgt er ook voor dat klanten jouw bedrijf aanbevelen bij anderen. Bovendien is de reputatie van jouw bedrijf van onschatbare waarde. Een klantenservice pakt problemen direct aan, waardoor er snel kan worden gehandeld en het imago van jouw bedrijf wordt beschermd.

WAAROM WIJ JOUW KLANTENSERVICE PERFECT KUNNEN OVERNEMEN

Bij Sidekix weten wij hoe belangrijk het is om een klant op de juiste manier te woord te staan. Daarom hebben wij alleen maar gekwalificeerde professionals in dienst die continu gecoacht en getraind worden. Bovendien beschikt ons contact center over een certificaat dat speciaal voor customer contact centers is ontwikkeld, namelijk: ISO 18295.

Onze diensten zijn efficiënt én schaalbaar. Hierdoor kun jij je focussen op kerntaken, terwijl wij de klantenservice verzorgen. Daarnaast kunnen wij ook follow ups, een klanttevredenheidonderzoek, patiëntenzorg of outsourcing voor onze rekening nemen. Of je dit nu wenst tijdens piekmomenten of liever hebt dat wij deze  dagelijkse taak volledig overnemen: wij staan voor je klaar.

Jouw Sidekick

Mogen wij jouw sidekick zijn op het gebied van klantenservice? Of wil je liever eerst even kennismaken met ons? Vraag dan vrijblijvend een offerte of adviesgesprek aan door te mailen naar contact@sidekix.nl.

JE KLANTCONTACT VOLLEDIG OF GEDEELTELIJK UITBESTEDEN? VRAAG DAN SNEL EEN OFFERTE AAN.

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.